Összes cikk:

NAV információk

 

Július elsejétől a NAV-nak automatikusan le kell jelentenem a számláimat 100.000 Ft adótartalom felett. Ezt tudni fogja a rendszer?

A rendszer le van fejlesztve a NAV összekötésre. A szükséges lépéseket elvégezve, a BizXpert automatikusan küldi az adatokat a NAV-felé. A lépésekről itt olvashat bővebben: https://www.kulcs-soft.hu/nav

Program használatának lejelentése a NAV felé

A Beállítások menüben a Névjegy pont alatt minden a bejelentéshez szükséges adatot meg lehet találni ami a bejelentéshez szükséges.

A lejelentést Online Számlázó Rendszerként kell megtenni.

Hogy tudom a NAV felé lejelenteni a számlákat?

A 2018.07.01-jétől életbe lépő NAV online adatszolgáltatási jogszabály bevezetésével azon számlák, melynek ÁFA tartalma 100.000 Ft, vagy a feletti, automatikusan lejelentésre kerülnek a programon keresztül.

100.000 Ft alatti ÁFA tartalmú számlákat a régi módszer szerint kell lejelenteni. A Beállítások / NAV adatszolgáltatás / NAV xml menüpontban van erre lehetőség.

A cím nincs NAV kompatibilis bontásban, hogyan jelenthetem le így a számláimat?

A NAV által előírt sémában 3 kötelező mező van, ez az irányítószám, a település és a közterület neve.

NAV regisztráció

A 2018.07.01-jén bevezetésre kerülő NAV online bekötés azt jelenti, hogy innentől a 100.000 Ft ÁFA, vagy a feletti tartalommal rendelkező számlákat automatikusan küldi a rendszerünk manuális beavatkozás nélkül a NAV-nak, ha számlázó programmal számláznak.

A NAV regisztrációról és a folyamatról bővebben tájékozódhatsz az alábbi linkre kattintva.

http://www.kulcs-soft.hu/hogyan-kell-regisztralnia-a-nav-oldalan


NAV-bekötés július 1-jétől – így regisztráljon néhány lépésben a NAV Online Számla rendszerébe.

Elakadt a regisztráció folyamata közben? Információra lenne szüksége, de nem tudja kihez forduljon? Mi segítünk Önnek, kövesse néhány lépésünket a sikeres regisztrációért.

1. Regisztrálja a cég  törvényes képviselője a vállalkozást, valamint az Elsődleges felhasználót a NAV Online Számla Rendszerébe. Ehhez látogasson el az https://onlineszamla.nav.gov.hu/ oldalra is. A sikeres regisztrációhoz a vállalkozás törvényes képviselőjének Ügyfélkapu regisztrációval kell rendelkeznie.

Amennyiben további információra lenne szüsége, tájékozódjon a NAV forródrótján, az alábbi telefonszámon:


1819,

 vagy a nav.gov.hu/nav/e-ugyfsz/levelkuldes oldalon.

2. Hozzon létre minimum egy technikai felhasználót. Technikai felhasználót az elsődleges felhasználó hozhatja létre, a “FELHASZNÁLÓK” oldalon az “ÚJ FELHASZNÁLÓ” panel kijelölése után a “TECHNIKAI FELHASZNÁLÓ” opcióra kattintva. A technikai felhasználó szerepe létfontosságú a zökkenőmentes kommunikáció érdekében a számlázó szoftver és a NAV Online Számla rendszere között.

A működéshez friss Windows verzió szükséges, mivel az adatszolgáltatás a Windows XP és Vista alatt a NAV Online Számlázó Rendszere által nem támogatott, nem kommunikálnak egymással. Az ezeken elfutó böngészők nem alkalmasak az adatszolgáltatásra, mivel a biztonság szempontjából nem megbízhatóak.

Amennyiben részletesebb útmutatóra van szüksége, kérem kattintson az alábbi linkre és ezen belül a bővebb információk megtekintésére, ahol képernyőfotókkal ábrázolva segítjük a regisztráció folyamatát.

http://www.kulcs-soft.hu/nav

Legolvasottabb cikkünk az 5 leggyakoribb kérdésről szól a számlázó bekötéssel kapcsolatban:

http://szamlaexpert.blog.hu/2018/06/14/az_5_leggyakoribb_kerdes_a_nav-bekotessel_kapcsolatban

Egy NAV bekötés kisokost is találtok a Kulcs-Soft oldalán, ahol szintén hasznos információkat tudtok olvasni, röviden:

http://www.kulcs-soft.hu/hirek/nav-bekotes-tulelo-kisokos

NAV-bekötés: Technikai felhasználó

A technikai felhasználó szerepe létfontosságú a zökkenőmentes kommunikáció érdekében a számlázó szoftver és a NAV Online Számla rendszere között.

A működéshez friss Windows verzió szükséges, mivel az adatszolgáltatás a Windows XP és Vista alatt a NAV Online Számlázó Rendszere által nem támogatott, nem kommunikálnak egymással. Az ezeken elfutó böngészők nem alkalmasak az adatszolgáltatásra, mivel a biztonság szempontjából nem megbízhatóak.

Amennyiben részletesebb útmutatóra van szükséged kövesd az alábbi pontokat, ahol képernyőfotókkal ábrázolva segítjük a regisztráció folyamatát.

Technikai felhasználó megadása a szoftveren belül



 

Az adatszolgáltatás teljesítéséhez szükséges rögzíteni a NAV által biztosított technikai felhasználó adatokat.

Ezt a következő módon lehet megtenni:

Beállítások ikon (narancssárga fogaskerék) -> NAV adatszolgáltatás opció -> Technikai felhasználó



Itt lehet megadni a NAV-hoz regisztrált Technikai felhasználó adatait

 

A technikai felhasználó adatainak megadása után minden adat látható lesz, hogy a későbbiek folyamán ellenőrizhető legyen a NAV online számla oldalán lévő adatokkal.

Híreink

Örömmel jelentjük be, hogy a BizXpert ingyenes online számlázó alkalmazásunkra regisztráltak száma már a 7300 - at is átlépte!

A számlázót nem csak asztali számítógépen és laptopon lehet használni, hanem tableten és mobilon is. Az számlázó program könnyen kezelhető akár web böngészőben akár alkalmazásként letöltve a Playstore-ból vagy az App store-ból.  A számlázó program rendkívüli népszerűségnek örvend az induló vállalkozások körében, ugyanis ingyenesen elérhető és felhasználóbarát. A BizXpert megkönnyíti és felgyorsítja a számlázást, köszönhető ez a felület átláthatóságának, kezelhetőségének és a modern felhő alapú technológiának. A programot folyamatosan bővítjük ügyfeleink igényeire szabva, az ezáltal egyre bővülő funkcióknak köszönhetően egyre több vállalat dönt a BizXpert mellett.


Regisztráció folyamata

 

Regisztráció Asztali gépen és Laptopon

A BizXpert online számlázó programra regisztrálni a program főoldalán keresztül, a https://www.bizxpert.hu/ oldalon tehetjük meg. A regisztráció során semmilyen cégadatot nem szükséges megadnunk, elegendő a „keresztnevünk”, „e-mail címünk” és a fiókhoz tartozó „jelszó”. Adataink megadása után elengedhetetlen az  Általános Szerződési Feltételek elfogadása mielőtt a „KÉREM AZ INGYEN SZÁMLÁZÓMAT” ikonra kattintva már használható is a program. Itt még fel lehet iratkozni Hírlevelünkre is, melyben nem küldünk spameket, illetve bármikor dönthetünk a leiratkozásról is.

A regisztrációt Google és Facebook fiókoddal is elvégezheted, ahol az adott fiókba bejelentkezve már használhatod is a BizXpertet.




Meglévő fiók bejelentkezés

Amennyiben már rendelkezünk élő fiókkal akkor a program főoldalán keresztül, a https://www.bizxpert.hu/ oldalon a  ikonra kattintva tehetjük meg, ahol az e-mail cím és jelszó megadása után tudunk belépni, valamint használhatjuk Google, vagy Facebook fiókunkat is.



Google belépésre kattintva egy felugró ablakból kiválasztható, hogy mely fiókkal történjen a belépés.


A Facebook belépésre kattintva szintén egy felugró ablakban megadható, hogy melyik Facebook fiókkal történjen a belépés.


Ha már egyszer beléptél a Facebookal a programba, és jelenleg is be vagy lépve Facebookba, akkor a program a Facebook belépés gombra kattintva automatikusan beléptet.


Meglévő fiók törlés

Meglévő fiók törléséhez az alábbi adatokra van szükségünk:

  • bejelentkezési e-mail cím
  • regisztráció dátuma
  • ügyfélnév
  • cégnév (ha van)
  • írásos indoklás a törlésről a segitunk@bizxpert.hu elérhetőségre küldve

Ha megérkezik ez a kérelem, akkor 3 napon belül kiküldünk egy megerősítő e-mailt, hogy „biztosan szeretné töröltetni a fiókját”, ezután a megerősítő válasz után 3 napon belül töröljük a fiókot.

Jelszó emlékeztető

Amennyiben elfelejtettük jelszavunkat, akkor a bejelentkezés alatt található „Elfelejtetted a jelszavad?” linkre kell kattintani.



Majd az alábbi üzenetre kattintva kapunk a regisztrált e-mailünkre egy jelszóváltoztatásról szóló e-mailt, ahol megtudjuk adni új jelszavunkat:



Az e-mail üzenet a következőt tartalmazza:




Amennyiben sikeresen megváltoztattuk a jelszót akkor az alábbi üzenetet kapjuk vissza:


Regisztráció/Belépés Android készüléken

Az applikációt letöltve a Play Áruházból: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bizxpert.andoridhu , majd azt elindítva az első lehetőségünk egy új fiók regisztrálása:






Ha lejjebb görgetünk akkor pedig a meglévő fiókunkba tudunk bejelentkezni:





Regisztráció/Belépés iOS készüléken

Az applikációt letöltve az App Storeból: https://itunes.apple.com/us/app/bizxpert-sz%C3%A1ml%C3%A1z%C3%B3/id1367906719?mt=8 , majd azt elindítva az első lehetőségünk egy új fiók regisztrálása:






Ha lejjebb görgetünk akkor pedig a meglévő fiókunkba tudunk bejelentkezni:




Első lépések

 

Cégadatok megadása

Belépés után elsősorban meg kell adnunk a cégadatainkat, erre a kezdő felületen középen figyelmeztetést is kapunk. Amennyiben ezt kihagyjuk, úgy az első számla kiállítása előtt automatikusan megjeleníti nekünk a cégadatok kitöltését.



A figyelmeztetésre kattintva már meg is adhatjuk a cégadatainkat, illetve ha egyből egy új számlát szeretnénk készíteni akkor mindkét esetben az alábbi kép fogad minket:




A cégadatok kitöltésére természetesen a jobb felső sarokban lévő beállításokon belül a „Cég adatai”-ra kattintva is lehetőségünk van.

A cégnév megadásánál segítségünkre van a „Bisnode”, mely segítségével egy központi adatbázisból választhatjuk ki cégünket, ezután automatikus kitöltésre kerülnek adataink. 

A cégadatoknál tudjuk megadni ha „Egyéni vállalkozók”, „Kisadózók” vagyunk, illetve hogy  „Pénzforgalmi elszámolás” alá tartozunk-e. Az egyéni vállalkozás bepipálása után adhatjuk meg az egyéni vállalkozás nyilvántartási számát.

  • Egyéni vállalkozó: az egyéni vállalkozóról és az egyéni cégről szóló törvény szerinti egyéni vállalkozói nyilvántartásban szereplő magánszemély, az említett nyilvántartásban rögzített tevékenysége(i) tekintetében. Amennyiben ez kiválasztásra kerül, abban az esetben az adószám megadása nem kötelező.
  • Kisadózó: egyéni vállalkozó, egyéni cég, BT., KKT., ügyvédi iroda lehet akinek az átlagos statisztikai állományi létszáma az adóévet megelőző adóévben várhatóan nem haladja meg az 50 főt és az adóévet megelőző adóévben elszámolandó bevétele várhatóan nem haladja meg az 500 millió forintot, 12 hónapnál rövidebb adóév esetén az 500 millió forint időarányos részét. Amennyiben ez kiválasztásra kerül, abban az esetben az alapértelmezett ÁFA kulcs az alanyi mentesség lesz a termékeknél.
  • Pénzforgalmi elszámolás: A pénzforgalmi elszámolás alapján történő áfa fizetés esetén az általunk kiállított számla után csak akkor kell áfát (a bevallási időszaknak megfelelően) fizetnünk, ha kiállított számlánkat a vevő ténylegesen ki is fizette. A pénzforgalmi elszámolás szerinti adózás azt jelenti , hogy olyan számla után, aminek az ellenértékét még nem kaptuk meg, nem kell adót fizessünk.


Kezdő oldal

A Cégadatok kitöltése után már láthatjuk is a kezdő oldal közepén a cégnevünket.



Az alsó részen különféle kimutatásokat kérhetünk le, illetve a pénzügyi helyzetünkről is tájékozódhatunk (követelések/kötelezettségek összesen, lejárt követelések és kötelezettségek, nyitott ajánlatok)


 

  • Követelések összesen: Itt kerül megjelenítésre a programból kiállított összes számla alapján a fennálló nettó követelés összege.
  • Lejárt követelések: Ezen a soron kerül megjelenítésre az összes lejárt követelés nettó összesen összege.
  • Kötelezettségek összesen: Ezen a soron kerül megjelenítésre a minket terhelő fizetési kötelezettségek nettó összesen összege.
  • Lejárt kötelezettségek: Ezen a soron kerül megjelenítésre a minket terhelő lejárt fizetési határidejű fizetési kötelezettségek nettó összesen összege.
  • Nyitott ajánlatok: A nyitott árajánlatok nettó összesen összértéke kerül itt megjelenítésre.

Kimutatások: Év, hónap, hét, nap bontásban: a jobb felső sarkában tudjuk szűrni ezeket a kimutatásokat.


BIZnisz: a bevételek és kiadások alapján kalkulált nyereséget láthatjuk nettó értéken



TOP partnerek: a legtöbb bevételt generáló partnerek nettó érték alapján



TOP termékek: a legkeresettebb termékek/szolgáltatások nettó érték alapján



Nyitott ajánlatok listája, ahol az összes nyitott ajánlatot láthatjuk amiket kibocsátottunk; nettó és bruttó árát is látjuk az adott ajánlatnak



Készletinformáció: megmutatja, hogy melyik termékből mennyi van készleten és azt is láthatjuk, hogy a beszerzési ár alapján is és az eladási ár alapján is számol egy aktuális készletértéket



A kezdőoldal elrendezését tekintve a bal oldalon hozhatunk létre minden „Újat”, a jobb oldalon pedig a már bevitt „Rögzített” adatokat tudjuk lekérdezni.

  

Beállítások

 

Cégem adatai

  • Cég: a cég megnevezését kell itt megadni, maximum 100 karakter rögzíthető
  • Adószám: a cég adószáma, maximum 13 karakter
  • Irányítószám: a helyiség irányítószáma adható itt meg, maximum 4 karakter adható meg
  • Település: a helyiségnév adható meg ebben a mezőben, maximum 80 karakter rögzíthető
  • Cím:a közterület neve, jellege, házszám, épület, lépcsőház, emelet, ajtó adható meg ebben a mezőben, maximum 70 karakter rögzíthető

 

A fentiek közül a következők a kötelező mezők:

  • Cég
  • Adószám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utcacím

A kötelező mezők kitöltésének elmulasztása esetén a program jelöli a hiányzó adatokat a mentés gomb megnyomása után.



Ha az egyéni vállalkozó jelölő aktív, abban az esetben az adószám megadása nem kötelező.



A cég adatai menüpontban megadhatjuk még a kapcsolati beállításokat és az egyéb fül alatt a cég logóját.



A kapcsolati beállítások fül alatt fel lehet rögzíteni a következő adatokat:

  • Családnév
  • Utónév
  • E-mail
  • Telefonszám
  • Weboldal
  • Számlaszám


Logó esetén a feltölthető képméret: max. 2260x700px


Bizonylat beállítások

Alapértelmezett megjegyzések:

Itt alapértelmezett szöveget adhatunk meg a „Számlára”, illetve „Ajánlatra” vonatkozóan. Ezen megjegyzések a bizonylatokon mint „alsó megjegyzés” jelennek meg. a


Számla előtag módosítása:
Mielőtt kiállítanád az első számládat, lehetőséged van a számla előtagjának módosítására.
A BeállításokBizonylat beállításokSzámla előtag módosítás menüpontban teheted meg.
Az  ikonra kattintva láthatod, hogy milyen értékeke írhatsz az adott mezőbe.
 

Amennyiben már állítottál ki számlát, akkor ezt a menüpontot megnyitva az alábbi üzenetet látod:

Számlák levelezési beállításai:
Lehetőséged van arra, hogy alapértelmezetten megváltoztasd a kiküldendő emailjeid szövegét, melyben a számlákat küldöd ügyfeleidnek.
A beállításhoz nyisd meg a Beállítások/Bizonylat beállítások/Számlák levelezési beállításai menüpontot. 
Itt a következő képet látod:

Ebben a menüpontban szabadon módosíthatod az email Tartalom részét, mely minden kiküldött emailedre érvényes lesz. Amennyiben van olyan partnered, akinél ettől eltérő szövegezést szeretnél alkalmazni, úgy a számla megnyitása után a Küldés gombra kattintva módosíthatsz az email szövegén.
Lehetőséged nyílik arra is, hogy úgynevezett változókat használj az emaildben, melyekből jelenleg kettő van: [Partner neve] [Cegnev]. Ezek automatikusan kicserélődnek az email küldésekor a te céged nevére illetve a partnered nevére, akinek a számlát küldöd. Ezen változók használata nem kötelező, illetve az email szövegében bárhová beilleszthető. (Fontos, hogy pontosan kell beírni a változó neveit, különben nem fog működni!)
Amennyiben szeretnéd az email tartalomhoz az alapbeállításokat használni, úgy az Alapbeállítás visszaállítása gomb megnyomásával ezt bármikor megteheted.

Számla sablon

Ebben a menüpontban tudod beállítani a számodra legmegfelelőbb számla képet. Már 4 sablon közül választhatsz.


Partnerkategória

Ezek alapján különféle csoportosításokat végezhetünk el ügyfeleinkre, melyekhez színeket is rendelhetünk. (pl ügyfeleknél: viszonteladók, törzsvásárlók, stb...) Egy adott kategóriát törölni csak abban az esetben lehet, ha még egy partnerhez sem rendeltük hozzá a kategóriát. Maximum 20 karakter lehet a megnevezés.



Termék beállítások

Termékkategóriák:
Ezek alapján különféle csoportosításokat végezhetünk el termékeinkre, melyekhez színeket is rendelhetünk. (pl termékeknél: műszaki cikkek, szolgáltatások, ruhák, stb…) Egy adott kategóriát törölni csak abban az esetben lehet, ha még egy termékhez sem rendeltük hozzá a kategóriát. Maximum 20 karakter lehet a megnevezés.

Termékár beállítás:
A termékek egységáránál és beszerzési áránál a tizedesjegy kezelését 4 tizedesig van lehetőség megadni. A végösszeg kerekítése viszont a fizetési módtól függ. Készpénzes fizetés esetén a bizonylaton a kerekítés összege is feltüntetésre kerül, ezzel ellentétben a többi fizetési módnál a kerekítés nem történik meg és nem is kerül feltüntetésre.
A BeállításokTermék beállításokTermékár beállítás menüpontban tudod megadni 0-4 tizedesig, hogy mennyivel számoljon a program.

 
Terméknél:
 

Bizonylatnál:


Mértékegységek

A termékeinkhez/szolgáltatásainkhoz tartozó/használt mennyiségi egységeinket adhatjuk meg. A mértékegység nevét módosítani tudjuk, de törölni csak abban az esetben lehet, ha még egy termékhez sem rendeltük hozzá a mértékegységet. Az átnevezést követően azon termékeknél is az új megnevezés kerül megjelenítésre, amelyeket a módosítás előtt vettünk fel. Korlátlan számú mértékegységet lehet felvinni. 


NAV adatszolgáltatás

Ebben a menüpontban kérhetjük le a NAV számára szükséges adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatáshoz az adott időszakra vonatkozó számlákat .XML formátumban. Fontos, hogy csak az egyik alapján tudjuk szűrni a listát, a kettő együtt nem lehetséges. Amennyiben időszakra szűrünk, úgy a számlasorszámot nem kell kitöltenünk és ez fordítva is igaz. Ha mindkettőt beállítjuk, akkor a számla sorszám lesz az erősebb és azt fogja figyelembe venni.



Írjon nekünk

Innen Küldhetsz nekünk üzenetet amennyiben kérdésed lenne a programmal kapcsolatban. Ide már csak az üzenetet kell megírni, a többi adatot a törzsadatokból beemeli a program. Ezen a felületen aktív a JivoChat is, ahol szintén kérdezhetsz kollégáinktól.


Üzenet elküldése után - ahogy azt visszajelzésként is adjuk -, hamarosan keressünk elérhetőségeiden.

Névjegy

Ebben a menüpontban található információk alapján tudjuk programunkat bejelenteni a NAV felé.


Jelszócsere

Amennyiben megszeretnénk változtatni a program jelszavát, akkor azt itt tehetjük meg.

Kijelentkezés

A programból ezen menüpont segítségével tudunk kijelentkezni a megadott felhasználóval. Ha csak simán a jobb felső X-szel lépünk ki, akkor a programot bezárjuk, de a felhasználó továbbra is be lesz jelentkezve, tehát ha újraindítjuk a programot nem kell belépnünk, automatikusan a kezelőfelületre jutunk.

Partnerkezelés

 

Új partner felvitele

Az új partnerre kattintva tudunk új partnert felrögzíteni, ahol a főbb adatait tudjuk megadni (név, cím, adószám, e-mail cím, stb.).



A másik fülön egyéb adatokat adhatunk meg, mint például fizetési mód amiben a partnerünkkel megállapodunk, megjegyzések, illetve kategóriába is tudjuk sorolni, melyet akár a „+” jelre kattintva létre is tudunk hozni. A weboldal mellett lévő ikonra  kattintva megnézhetjük a partnerünk weboldalát.



Amennyiben partnerünk magánszemély akkor a felvitelkor, vagy a már rögzített partnernél a felső részen állítsuk be hogy magánszemély.



Új partner felvitelét már a rögzített partnereink közül is indíthatjuk. Ennek segítségével nem kell a főoldalra visszalépni és ott az új partner felvitelre kattintani.

.

Meglévő partner

Meglévő partnerünket a már rögzített partnerek között találjuk meg.



Itt tudjuk szerkeszteni  és törölni  őket amennyiben az adott partnerre ráhúzzuk az egeret.




Partner lekérdezések, szűrések

Amennyiben a partnerrel már történt tranzakció, ennek összesítő adatai megjelennek a rögzítő felület tetején:

-         Követelések összesen: A partner által még nem teljesített követelések összege.

A lista bruttó összeget mutat. Az Ügyfél felé számlázott teljes kiegyenlítetlen összeget mutatja, dátum szűrés nincs rá hatással.

 

-         Lejárt követelések: A partner lejárt fizetési határidejű számláinak összege. A lista bruttó összeget mutat. Az Ügyfél összes tartozását mutatja, dátumszűrés nincs rá hatással.

 

-         Értékesítés összesen: A partnerrel fennálló összes kiegyenlített követelés, a lejárt határidejű követelések, valamint a még nem kiegyenlített, de még nemlejárt határidejű követelések összege.

A partnerek listáját tudjuk rendezni „névre”, és „létrehozás dátumára”.



Ezenfelül szűrhetjük is a listát kategória és létrehozás napja szerint.




Termékkezelés

 

Új termék/szolgáltatás

Az új termékre kattintva kezdhetjük meg a termékek/szolgáltatások rögzítését.



Megadhatunk itt is kategóriát a terméknek/szolgáltatásnak, melyet a „+” jelre kattintva akár itt is felrögzíthetünk, viszont raktárakat nem tudunk megadni, a program „egyben” kezeli a termékeket.

 

A mértékegységeknél is van lehetőségünk újat felvinni a „+” jelre kattintva amennyiben nem lennének megfelelő számunkra a már berögzített egységek.

 

Amennyiben készletgazdálkodást is alkalmazunk, úgy a készletgazdálkodás gombot állítsuk jobbra és már meg is adhatjuk a minimális készletszintet, nyitókészletet és a beszerzési árát a terméknek.



Új termék, vagy szolgáltatás rögzítését már a felvitt termékek és szolgáltatások közül is indíthatjuk. Ennek segítségével nem kell a főoldalra visszalépni és ott az új termék illetve szolgáltatás felvitelre kattintani.

Meglévő termék

Meglévő termékeinket a már rögzített termékek között találjuk meg.



Itt tudjuk szerkeszteni  és törölni  őket amennyiben az adott termékre ráhúzzuk az egeret.


Termék szűrések

A termékek listáját név szerint tudjuk rendezni növekvő és csökkenő sorrendbe.



Ezenfelül szűrhetjük is a listát kategória és típus alapján:


Árajánlat

 

Ajánlat készítése

Árajánlat létrehozásánál az első lépés a partner kiválasztása, melyet egy kattintással már be is emel az ajánlatra mint „Vevő”, majd megjelennek a termékek, amikre szintén egy kattintás és már fel is vettünk belőle 1db-ot az ajánlatra. Amennyiben többször kattintunk egy tételre, úgy a mennyisége annyiszor nő. A megjegyzésekre kattintva láthatjuk a már beállított fix megjegyzést.



Új ajánlat készítését már a rögzített ajánlatok közül is indíthatunk. Ennek segítségével nem kell a főoldalra visszalépni és onnan indítani az ajánlat készítését.

Ajánlat mentése és nyomtatása

A bizonylatot tudjuk e-mailben továbbítani partnerünknek, ahol a csatolt szöveget szerkeszthetjük. A nyomtatásra kattintva tudjuk közvetlenül nyomtatni, illetve .pdf-be menteni a bizonylatot.



Küldés e-mailben:



Kiküldés után az alábbi e-mailt kapja a partner, ahol a "Letöltöm az ajánlatot"-ra kattintva .pdf formátumba tudja lementeni a kívánt helyre a bizonylatot:


Amennyiben az ajánlatot már nyomtattuk bármilyen formában, akkor megjelenik a bizonylat mellett egy nyomtató ikon, viszont ha csak elmentettük akkor üres marad.



Meglévő ajánlat kezelése

Ajánlatainkat lekérdezve az adott ajánlaton állva tudjuk szerkeszteni, érvényteleníteni és kiszámlázni ajánlatunkat.



Számlázás után ajánlatunk teljesítettre (zöld színűre) változik. Ezután már nem tudjuk szerkeszteni, de nyomtatni igen.



Érvénytelenítés esetén a bizonylat színe szürke jelzést kap egy „X”-szel.



Ajánlat lekérdezések, szűrések

Az elkészített ajánlatokról egy összesített információt kapunk a lekérdezésben arról, hogy összesen mekkora értékben készült, illetve hogy ebből mennyi nyitott. Ezek az összegek nettó értékben jelennek meg.



Van lehetőségük a lekérdezett listát növekvő/csökkenő irányba sorbarendezni dátum, bizonylatszám, partner és nettó érték alapján.



A listában szűrőfeltételeket is alkalmazhatunk. Típus (nyitott, teljesített, érvénytelenített), Partner, Termék, Dátum alapján szűkíthetjük a listánkat.


Beszerzés

 

Beszerzés készítése

Bevételezésnél az első lépés az partner kiválasztása, melyre egy kattintással már be is emeli a bizonylatra mint „Szállító”, majd megjelennek a termékek, amikre szintén egy kattintás és már fel is vettünk belőle 1db-ot. Amennyiben többször kattintunk egy tételre, úgy a mennyisége annyiszor nő.



Új beszerzés készítését már a rögzített beszerzések közül is indíthatunk. Ennek segítségével nem kell a főoldalra visszalépni és onnan indítani a bevételezést.



Költségszámla esetén előfordulhat, hogy olyan tételt szeretnénk szerepeltetni a számlán, ami saját termékeink listájában nem szerepel és mivel egy-egy előfordulásról van szó, nincs is értelme termékeink között rögzíteni. Ennek érdekében került kialakításra a szűrő alatt egy gomb, aminek segítségével anélkül tudunk tételt rögzíteni számlára, hogy azt a tételt a terméklistába is elmentenénk. A gomb azÚj kiadás hozzáadása nevet viseli:


Beszerzés mentési és nyomtatási lehetőségei

A bizonylatot csak menteni tudjuk, nyomtatásra nincs lehetőségünk. A tételre kattintva tudjuk szerkeszteni, ahol módosíthatjuk a mennyiségét, beszerzési árát, ÁFA kulcsot, stb…


Beszerzés lehetőségei

A beszerzési bizonylatokat lekérdezve az adott bizonylatra ha ráhúzzuk az egeret, akkor megnyithatjuk szerkesztésre mentés után, kiegyenlíthetjük, valamint törölhetjük a bizonylatot. Kiegyenlítés szempontjából csak teljes kiegyenlítést tudunk alkalmazni, részkiegyenlítésre nincs lehetőség a programban. A bizonylatot sztornózni nem lehet csak törölni, viszont törlés esetén véglegesen törli a programból a bejövő számlát.



Miután kiegyenlítjük a bizonylatot, a színe zöldre vált.



Beszerzések lekérdezése, szűrése

A bejövő számláknál is láthatunk összesítéseket, ahol az összes bejövő számla nettó összegét és azon bizonylatok összegét láthatjuk, amik nincsenek kiegyenlítve. A kiegyenlítetlen tételeknél a bruttó összeg jelenik meg.



Van lehetőségük a lekérdezett listát növekvő/csökkenő irányba sorba rendezni dátum, bizonylatszám, partner és nettó érték alapján.



A listában szűrőfeltételeket is alkalmazhatunk. Típus (nyitott, teljesített, érvénytelenített), Partner, Termék, Dátum típus és Dátum alapján szűkíthetjük a listánkat.



Számlázás

 

Számla készítése

Számla kiállításakor az első lépés a partner kiválasztása, melyre egy kattintással már be is emeli a „Vevőt”, majd megjelennek a termékek, amikre szintén egy kattintás és már fel is vettünk belőle 1db-ot a számlára. Amennyiben többször kattintunk egy tételre, úgy a mennyisége annyiszor nő. A számla kelte nem szerkeszthető. Nyomtatáskor a bizonylatra nem kerül példányszám, mivel nem tartozik a számla kötelező elemei közé. Az alábbi linken tájékozódhatsz a kötelező elemekről: https://www.nav.gov.hu/nav/ado/afa080101_hatalyos/tajekoztato_a_szamla_adattartalmara.html



Új számla készítését már a rögzített számlák közül is indíthatunk. Ennek segítségével nem kell a főoldalra visszalépni és onnan indítani az új számla kiállítását.



A megjegyzéseknél láthatjuk a már beállított fix megjegyzést.



 A számlán szereplő tételeket az egér jobb gombjával tudjuk kijelölni. A kijelölést követően a tétel ezzel a gombbal törölhető.

 Az ikon segítségével szerkesztésre tudjuk megnyitni a számlán szereplő kijelölt tételt. Számla mentése után erre már nincs lehetőségünk.

 A számla nyomtatási képét nézhetjük meg.

 A számlát ezzel az ikonnal menthetjük el.

 Küldés e-mailben. A program elmenti a számlát és megjeleníti felugró ablakban az e-mail címeken kívül a kísérő üzenet szövegét amin természetesen változtathatunk. A kísérő üzenet hossza max. 4000 karakter lehet.

 Amennyiben a számlát szeretnénk elmenteni és egyúttal ki is akarjuk nyomtatni, akkor azt ezen menüpont segítségével tehetjük meg.

 Az ikon segítségével pdf formátumban tudjuk lementi számlát.

Számla mentése és nyomtatása

A bizonylatot tudjuk e-mailben továbbítani partnerünknek, ahol a csatolt szöveget szerkeszthetjük. A nyomtatásra kattintva tudjuk közvetlenül nyomtatni, illetve nem kell a nyomtatásnál a .pdf-et kiválasztani, mert egy külön funkcióval egyből tudjuk menteni .pdf-be a bizonylatot. Az Áfa tv. 259. § 5. pontjának elektronikus számla fogalma alapján az Áfa tv. alkalmazásában az e-mailben elküldött és befogadott .PDF állomány is elektronikus számlának minősül.



E-mail küldése:


Kiküldés után az alábbi e-mailt kapja a partner, ahol a "Letöltöm az számlát"-ra kattintva .pdf formátumba tudja lementeni a kívánt helyre a bizonylatot:

Számla lehetőségei

A számlalista lekérése után bizonylatunkat kiválasztva tudjuk megnyitni, ahol lehetőségünk van kinyomtatni, illetve megnézni a bizonylaton szereplő tételeket és egyéb információkat, amikre szükségünk lehet. Ezenkívül sztornózhatjuk és kiegyenlíthetjük a számlát. Kiegyenlítés szempontjából csak teljes kiegyenlítést tudunk alkalmazni, részkiegyenlítésre nincs lehetőség a programban. Miután a számlát kiegyenlítjük, a bizonylat színe zöldre vált.

   

A számlát ha elrontottuk, akkor szerkesztésre nincs lehetőségünk csak sztornózásra, mely esetén az eredeti bizonylatunk (szürkére változik) lesz a „sztornózott”, míg a mínuszos bizonylatunk (kék színű) lesz a sztornó.
   

Számlák lekérdezése, szűrése

Ha lekérdezzük a számláinkat, láthatjuk a bevételeinket összesítve nettó értéken és azon bizonylatok összesített összegét is, amik még nincsenek kiegyenlítve. A kiegyenlítetlen tételeknél a bruttó összeg jelenik meg.



A kimenő számláknál is van lehetőségünk a lekérdezett listát növekvő/csökkenő irányba sorba rendezni dátum, bizonylatszám, partner és nettó érték alapján.


A listában szűrőfeltételeket is alkalmazhatunk. Típus (nyitott, teljesített, lejárt, kinyomtatott, elküldött, stb.), Fizetési módok (készpénz, átutalás, bankkártya, utánvét), Partner, Termék, Dátum alapján szűkíthetjük a listánkat.


Kezdeti lépések, fennakadások

 

Milyen elérhetőségeken tudok kérdezni a program használatával kapcsolatban?

A programon belül a jobb felső sarokban lévő beállítások ikonra kattintva az “Írj nekünk” fül segítségével, vagy a segitunk@bizxpert.huelérhetőségre küldött levéllel, a +3613365318-as telefonszámot felhívva, vagy az oldalon elérhető „Jivochat” segítségével. 

Kiállítottam két számlát teszt gyanánt, lehet töröltetni az adatbázisból, hogy üresen tudjam elkezdeni az éles használatot?

Erre nincsen lehetőség, a programban kiállított számlák NAV bejelentés kötelezettek. Csak a teljes regisztrációt tudjuk törölni. A már létrehozott teszt számlákat ebben az esetben stornózni kell.

A program tesztelését az erre a célra létrehozott DEMÓ adatbázisban van lehetőség kipróbálni.


Hogyan tudom törölni a fiókomat?

Meglévő fiók törléséhez az alábbi adatokra van szükségünk:

·        bejelentkezési e-mail cím

·        regisztráció dátuma

·        ügyfél név

·        cégnév (ha van)

·        írásos indoklás a törlésről

Ha megérkezik ez a kérelem akkor 3 napon belül kiküldünk egy megerősítő e-mailt, hogy „biztosan szeretné töröltetni a fiókját”, ezután a megerősítő válasz után 3 napon belül töröljük a fiókot.

Meddig marad ingyenes a regisztráció?

Regisztrálni minden esetben ingyenesen lehet. A program a jelenlegi funkciókkal ingyenes marad.

Hogyan jutok vissza a főoldalra?

A BizXpert feliratra kattintva visszalép a program a főoldalra.

Applikáció

 

A telefonra letöltöttem az applikációt, de nem tudok bejelentkezni, mi lehet a probléma?

A letölthető applikációk közül a magyar nyelvűt kell választani, mert van nemzetközi verziója is a Bizxpertnek.

Magyar verziók a következő:

Android eseten:



iOS esetén:

Fiókkal kapcsolatos információk

 

Hogy tudom megváltoztatni a céges adataimat?

A jobb felső sarokban található Beállítások ikonra kattintva a Cégem adatai opciót választva tudjuk megváltoztatni az adatokat.

Illetve a középen található cégnévre kattintva is a cégadatok szerkesztése ablak jön elő.

Hol tudom megváltoztatni a belépési adataimat?

Bejelentkezési e-mail cím változtatására nincs lehetőség, viszont a jelszót a „Jelszócsere” menüpontban módosíthatjuk.

Magán e-mail címmel regisztráltam, de a bizonylataimon a céges e-mail címet szeretném használni. Van erre lehetőségem?

A „Cégadataim” menüpontban tudjuk átírni a megjeleníteni kívánt e-mail címet.

Termékkezeléssel kapcsolatos kérdések

 

Meg tudok-e adni további mértékegységet a programban?

Igen, minden további nélkül. (Beállítások – Mértékegységek – Mértékegységek felvétele)

Van lehetőség adatok importálására?

A programba semmilyen adat importálására nincs lehetőség.

Szeretnék vonalkódot, cikkszámot és/vagy VTSZ számot megadni a termékhez. Hol tudom megtenni?

A termék ezen adatainak megadására és a számlán való megjelenítésére nincs lehetőség.

Hogyan lehet a termék egységárát nem egész számmal rögzíteni?

A Beállítások / Termék beállítások / Termékár beállítás menüpontban adható meg, hogy hány tizedesjegyig (max. 4) kezelje a program.

Számlázással kapcsolatos kérdések

 

Ki tudok-e állítani a programban devizás számlát?

A programban csak forintos számlák kiállítására van lehetőség.

Hogyan tudok számlát sztornózni?

A Rögzített számlák menüben ki kell keresni a kívánt számlát és a sztornó gomb megnyomása után van erre lehetőség.

Tudok-e másik számlasablont választani?

Igen, a beállításokon belül a számla sablon menüpontra kattintva választhatod ki a számodra szimpatikus számlaképet.

Hogyan tudok minuszos számlát kiállítani, vagy minuszolni egy tételt a számláról?

Számlán a tétel felvitelénél a mennyiségi egységet negatív előjellel megadva lehetséges.

Tudok e-számlát küldeni a programmal?

A programból elektronikus számla kiállítására nincs lehetőség. A számlák távnyomtatott számlának minősülnek, az Áfa tv. 259. § 5. pontjának elektronikus számla fogalma alapján az Áfa tv. alkalmazásában az e-mailben elküldött és befogadott .PDF állomány is a NAV által elfogadottnak minősül.

Hol tudok az átutalásos fizetési módhoz határidőt rendelni?

Fizetési mód felvételére nincs lehetőség, de a számlán meg tudja adni a fizetési határidőt.

Nem tudom letölteni a távnyomtatott bizonylatot, mit csinálja?

Intranetet használók esetén: ha nem tudja letölteni a bizonylatot távnyomtatásakor, a tűzfalon át kell engedni a szamlazo.bizxpert.hu domaint. Ezután a távnyomtatott bizonylatokat le tudja tölteni.

Több fiók/cég kezelése

 

Lehet-e több BizXpert fiók egy céghez?

Lehetőség van erre, ugyanis több email címmel való regisztráció esetén a programbanminden fiókhoz beállítható ugyanaz a cég. Azonban egy email címhez/regisztrációhoz nem kapcsolható több cég.

Azonban arra is kell figyelni, hogy amennyiben ezt az opciót választjuk, minden fióknál a számla előtagját különbözőre állítsuk.


Lehet több céget kezelni egy BizXpert fiókban?

Jelenleg csak egy cég rendelhető egy fiókhoz.

Felhasználó kezelés

 

Van-e a programban felhasználó kezelés?

Nincs, több felhasználó kezelése nem megoldott.

Egyszerre lehet-e két felhasználó a programban, különböző eszközről?

Igen, megoldható hogy több helyről, eszközről egyazon időben a regisztrált felhasználóval többen használják a programot.

Szoftverfrissítés: 2018.10.05 (H006.10.05.)

A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.

Újdonságok

  • Hosszú cégnevek megjelennek egér ráhúzására
  • Új partner felvitelnél a Bisnode listában már 15 lehetőség közül választhat
  • Jelszómódosító oldalon a Belépés gomb megváltoztatása Mentésre
  • Bizonylat létrehozásánál nem csak ügyfél névre, hanem címre és partner kódra is lehet már keresni
  • Partner és termék listák szűrőinek bővítése: név, partnerkód a partnerlistában, ezek a mezők szabadszövegesek
  • Partnerkód egyedivé alakítása, formátum korlátozása (max. 8 karakter, csak alfanumerikus, tartalmazhat betűker és számokat), valamint a bizonylat létrehozó oldalakon már látszódik ez is.

Hibajavítások

  • Mobil felületen a BIZnisz fül alatt az összesítő boxban a bevételt és a kiadást számszerüsítve jelentítjük meg.
  • Szűrők optimalizálása: nem jelenik meg automatikusan a kezdő dátum
  • Számlasablonokon dizájn és elrendezés változtatások. Focused Mesh: amennyiben nincs megjegyzés a számlán, már nem jelenik meg a "Megjegyzés" pont.

Szoftverfrissítés:2018.09.10 (H004.09.10.)

A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.


Újdonságok

  • Megújult a számla és ajánlat kiküldő email! Mostantól modern, könnyen átlátható emaileket küldhet ki partnereinek, melyben számláik nem csatolva, hanem letölthető formátumban jelennek meg.
  • Számla kiküldő emailjeinek szövegét még inkább személyre szabhatja az új levelezési beállításnak köszönhetően.
  • Partner létrehozásánál egyszerűsítettük a felületet így gyorsabban hozhatja létre új kliens profiljait.

Hibajavítások

  • Időzóna beállításból eredően néhány számla elkészítésére több időt kellett várni, azonban mostantól bármikor állítunk ki számlát, az azonnal elkészül.
  • Ajánlat és számla létrehozásakor a mennyiséghez már csak numerikus értékeket lehet megadni, így elkerülve, hogy véletlenül se kerüljön hibás érték a számlára.
  • Partner listában szűrők megjelenítésének finomítása miatt egyértelműbb a szűrők használata.
  • A riportokban javult a diagramok kinézete, így akár számítógépen, akár tableten vagy telefonon még inkább átláthatók a legfontosabb információk.
  • A számlalistában a lejárt számláknál már nem láthatók a stornó és stornózott számlák, csak azok, melyek ténylegesen fennálló követeléseket takarnak.
  • Mobilon számla és ajánlat létrehozásánál már görgetés nélkül néhány kattintással létrehozhatók a bizonylatok.
  • Amennyiben a cég vagy partneradatok esetében hiányoznak bizonyos kapcsolati információk, úgy azokat megnevezés szinten sem jelenítjük meg a számlán.

Szoftverfrissítés: 2018.08.13 (H003.08.13.)

A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.


Újdonságok

  • A BizXpert online számlázóban a felhasználóknak már lehetősége van a bizonylatok előtagjának módosítására is. Ezáltal cégre szabott számlákat állíthatnak ki a felhasználók.
  • Termékáraknál tizedesjegyek kezelése, akár 4 tizedesjegyig!  
  • Megkönnyítettük a regisztrációt! Mostantól Facebook és Google fiók használatával is lehetőség nyílik a BizXpert regisztrációra.  
  • További 2 db új számlasablonnal bővült a BizXpert! Ezeket Cape Colibri és Focused Mesh fantázianéven találják meg a felhasználók.  
  • Segítünk a hibás adatok elkerülésében! Ha a felhasználó létrehoz egy partnert vagy számlát, a program azonnal értesíti, ha valamilyen adatot helytelenül írt be, ezáltal a NAV számlaküldés is gördülékenyebbé válik.  
  • Listaszűrők finomítása, mely által könnyebbé és átláthatóbbá vált a keresés.  
  • A BizXpert belépés utáni főoldalán új tartalom érhető el. A jövőben ezen a felületen aktuális újításokkal és fontos információkkal találkozhat a felhasználó. Ez a tartalom bezárható, mely újra bejelentkezéskor jelenik meg ismét.  
  • Csillaggal jelöltük az alkalmazáson belül azokat a mezőket, amelyeket kötelező kitölteni.
  • Megjelenik egy új felugró ablak, amely tájékoztat a legfrissebb újdonságokról.  Amennyiben lejárt ajánlatból állítana ki számlát, a program automatikus dátumkorrekciót hajt végre.
  • A partner- és termékkategóriákat újabb menüpontokkal bővítettük ki, így átláthatóbb a menü struktúra.  

Hibajavítások

  • Telefonon és tableten menük megnyitásakor a kitöltendő mezőkre automatikus fókusz kerül, így érintés nélkül kezdhetjük az írást.  
  • Termékmegjegyzés hozzáadásánál a program automatikusan számolja a karaktereket, így már a mentés előtt látni, hogy megfelelően lett-e kitöltve a mező.  

Szoftverfrissítés: 2018.07.20 (H002.07.20.)

A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.


Újdonságok

  • A kiállított számlákat már oldalanként rendezi és elválasztja a program. Desktop nézetben 60 darab, mobil nézetben 20 darab számlát jelenít meg egy oldalon. Az oldalak között dedikált gombokkal lehet lapozni.
  • Bővültek az ÁFA-nemek: a felsorolásba bekerült a "mentes az adó alól" lehetősége is.
  • Új és meglévő partnerek szerkesztésekor/felvételekor új információk segítenek a pontos megértésben.
  • A BizXpert kezdőoldalán megjelent egy hírlevél feliratkozási lehetőség, amin keresztül sokkal hamarabb tájékozódhatnak a program aktuális újdonságairól, illetve további tippekkel-trükkökkel gazdagodhatnak a program használatával és működésével kapcsolatban.
  • A frissítés után a BizXpert hibaoldalakon egy új design fogadja a látogatókat. 

Hibajavítások

  • Frissült a kiállított számlák szűrési lehetősége, ennek következtében gyorsabban lehet szűrni a kiállított számlákat.
  • A frissítési csomag további kisebb hibajavításokat is tartalmaz: Számlák teljes magyarítása, illetve az ablakok méreteinek pontosítása.

Szoftverfrissítés: 2018.07.07 (H002.07.07.)

 A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.


Hibajavítások

  • A kiállított számlák, 100.000 Ft ÁFA tartalom felett azonnal felküldésre kerülnek a NAV online rendszerébe.
  • Ha nincs technikai felhasználó és a számla ÁFA tartalma eléri a 100.000 Ft-ot, akkor mentésnél egy felugró ablak jelenik meg, hogy a technikai felhasználó adatainak megadása nélkül nem állítható ki a bizonylat.
  • Kiállított számlák dátumbeli eltérése a NAV rendszerében és a programban.

Szoftverfrissítés:2018.06.29 (H002.06.29.)

 A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.


Újdonságok

  • NAV online számla adatszolgáltatásra felkészítés.
  • Új számla státusz lista beépítése a BeállításokNAV adatszolgáltatás menüpontba az adatszolgáltatáshoz kapcsolódóan.

Hibajavítások

- Értesítések

  • Összes értesítés felugró ablak desktopon lapozható, mobilon lefelé tölthető be.
  • Egy értesítésre való kattintáskor, azonnal megtekintetté válik az az értesítés.

- Technikai felhasználó beállítások

  • Azonnali technikai felhasználó érvényesítés, nem menthető el a hibás technikai felhasználó, ha hibás akkor hibaüzenetet kap.

- Számla státusz lista

  • Szűrő működésének módosítása, egyszerűsítése, komplexebbé tétele.
  • Új státuszok kerültek be (sikertelen és visszavonva).

- Új számla létrehozásánál

  • A felugró figyelmeztető ablak hiányos ügyféladatok esetén (ha nem magánszemély), egy új gombot kapott, mellyel közvetlenül tudjuk módosítani az ügyfél adatait.

- Technikai visszavét manuális indítása


Szoftverfrissítés:2018.05.11 (H002.05.11.)

 A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.


Újdonságok

  • Új számlasablont lehet választani.
  • CAPTCHA védelem beépítése az oldalba (kiküszöbölésre kerültek, hogy pl: robotok tudjanak regisztrálni a honlapon keresztül és SPAM-eljenek, de a felhasználók tudjanak levelet küldeni)

Hibajavítások

  • Bizonylatlistáról indítható bizonylatkiállítás
  • Bizonylatkiállításkor első termék és ügyfél felvitelét jelző design elem módosítása
  • Beállításokban elérhető Számlasablon választás menüpont

Szoftverfrissítés:2018.04.10 (H002.04.10.)

 A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.

Újdonságok

  • Bisnode integráció: új cég és partner rögzítésekor elegendő csak elkezdeni gépelni a cég/partner nevet, majd egy központi adatbázisból kiválaszthatja, ezután automatikusan kitöltésre kerülnek az adatai.

Hibajavítások

  • Mobilnézetben a Pénzügyi áttekintőről lekerült a Σ jel.
  • PDF exportálás újra működik.
  • Utalás vagy utánvét esetén már nem módosítható a fizetési határidő dátuma a mentett számlán.

Szoftverfrissítés:2018.03.26 (H001.03.26.)

 A BizXpert frissítése hibajavításokat és fontos újításokat tartalmaz, amelyek segítenek a biztonságos számlázásban.

Újdonságok

  • Cégnév cella maximum 100 karakter lehet. (az alábbi írásjelek is beleszámítanak: szóköz, vessző, kötőjel, pont, stb...)


Hibajavítások

  • Ugyanazon böngészőből belépve nincs automatikus kijelentkeztetés a programból.
  • Mobilnézetben nyitott árajánlatok értéke bruttóról nettóra történő módosítása. Így már nettó áron jelennek meg az értékek.
  • Számlakép módosítás.

- Nyelvesítés

  • Mobilnézetben a BIZnisz riportban javításra került a hónapok megnevezése.
  • Mobilon a készletérték riport oszlopnevei megváltoztak.
  • Készletinformáció riport átnevezése : Készletérték-re.
  • Mobilnézetben a megnevezések módosítása a következőre: Beszerzési értéken, Eladási értéken
  • Mobilnézetben árajánlat fejléc megnevezés módosítások: Dátum, Partner, Összeg
  • Termékszintű bontásban: Termék, Mennyiség, Szükséges